25 ianuarie 2010

Nunta de argint

Dialog imaginar cu Tata...
...cred ca v`as fi facut cadou un ceas... Un ceas alb, probabil. Imi place cum se vede albul intr`o incapere! Un ceas care sa nu fi functionat, sau pe care sa`l opresc eu, in speranta ca voi putea sa opresc timpul in loc. Mi`as fi dorit sa pot face asta, atunci! De fapt, ceasul nu`i cea mai buna idee. Cum poti sa investesti in el, cand nu stie sa numere decat pana la 24? Stiiii... As vrea sa`ti impartasesc un secret... Simt sarbatoare in suflet! Dar e o sarbatoare trista, pentru ca tu nu esti. Mi`e dor... Apropo, mi`am amintit de alb. Sa`ti faci o poza la aripi si sa mi`o trimiti, te implor! Am sa`i fac rama chiar eu... O sa lipesc si doua scoici, din cele pe care mi le`ai trimis data trecuta: una tu....si, da, am sa`i spun si ei ca cealalta scoica este ea! (am ascultat marea in melci -zi si noapte, pana nu au mai fost nici valuri; pana au ramas mute...). De fapt, cred ca mai bine rama am sa fiu chiar eu... doar asa am sa va pot tine imbratisati pe amandoi, mereu. M`am razgandit si in privinta cadoului. Probabil calendarul e o idee mult mai inspirata! Stiu...stiu ca si el are doar un an. Tocmai deaia am sa incerc sa fiu mai atenta de data asta si am sa cumpar 25...


Dialog imaginar cu Mama...
...nu`ti vad durerea, dar o simt! Ce ciudat cum un patrat se poate transforma subit, intr`un triunghi atat de fragil, dintr`o lovitura banala... De fapt, cred ca a fost atat de fragil, incat n`am apucat sa scriu toata fraza, ca a si disparut. Acum se mai vad decat umbre ale acestuia si doua linii paralele. Ele sunt directionate in sensuri opuse, dar pastreaza totusi legatura fireasca... Nu`ti face griji pentru mine, m`am obisnuit cu gandul ca ei ar putea sa vorbeasca. Sufletul meu tabacit in atata timp, si`a confectionat singur un scut. Un scut ce il pazeste si pe care a scris cu dorinta, ca amandoi aveti mutatie pe viata in interiorul lui. De acolo nu vei mai vedea nici sprancenele ridicate de arcade incordate ale privirilor transparente si seci... As vrea atat de mult sa va spun "la multi ani", dar din pacate nu mai poti spune asta unui cerc... O sa fie bine, indiferent cand... In fond, vesnicia dureaza mai mult, nu? Si atunci o sa fim din nou impreuna, si va fi timp sa faceti cea mai frumoasa nunta de argint... Pana atunci, iti spun tie "la multi ani!" de ziua ta, pentru ca am nevoie de tine...



PS: VA IUBESC !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu